Rólunk

Mi is az a “Matek-ok”: MAtematikai TEljesítménynövelő Kompetencia alapú OKtatás

Közel 5 éves, a mérésre és értékelésre alapozott fejlesztés előzte meg a “Matek-ok”program létrehozását.
Szintezett, diagnosztikus mérésre alapozott és a feltárt ismereteknek és képességeknek megfelelően differenciált fejlesztés és oktatás.
A kutatások alapján 30%-os javulás érhető el már csak azzal is, ha a tanulók megértik a feladatok felépítését, struktúráját. Tovább növeli a hatékonyságot, ha a tanuló megérti és megtapasztalja, hogy hol tart a folyamatban és mire van szüksége ahhoz, hogy a következő szintre jusson. Így nem csak egy újabb magyarázatot és szemléltetést, hanem komplex fejlesztést kínálunk.

Oktatóink

Papp Norbert

Szakmai vezető

A tanulmányaimat előbb a PTE fizika-matematika szakon végeztem. 2001-ben lediplomáztam, majd az ELTE-n 2006-ban újabb diplomát szereztem. 2001-től 2015-ig iskolarendszerben tanítottam mindkét tárgyam. Ez idő alatt több száz diák tett sikeres matematika érettségi vizsgát a kezeim alatt.

Vezetői ismereteimet a 12 éves osztályfőnökségem és fizika munkaközösség vezetői beosztásom alatt szereztem.

2015-től egyéni vállalkozóként tartottam magánórákat. Ez idő alatt is szerzett tapasztalataim alapján dolgoztam ki a Matek-ok tanoda szakmai stratégiáját. Célom egy olyan tanoda létrehozása volt, ahol nem pusztán tananyagot tanítunk, hanem speciális mérési-kiértékelési rendszer alapján egyéni fejlesztési programokat állítunk fel, amivel próbáljuk kihozni a legtöbbet diákjainkból.

Simondi Liza

Szakmai asszisztens

Simondi Liza vagyok, a Pécsi Tudományegyetem végzős magyar-történelem szakos hallgatója. Mindig is szerettem ismereteket átadni, már gyerekkorom óta az életem része a tanítás, hiszen általános iskolás osztálytársaimnak és kisöcsémnek is én segítettem megérteni a tananyagot, középiskolától kezdve pedig nem is volt kérdés, hogy „mi leszek, ha nagy leszek”.

Fiatal pedagógusként nem csak elhivatott vagyok, hanem naprakész tárgyi tudással rendelkezem. Számomra a legfontosabb a diákok fejlődése és boldogulása, megteremteni számukra egy olyan inspiráló környezetet, ahol jó hangulatban, stresszmentesen telhetnek az órák. Hiszem, hogy a kommunikáció és a megfelelő tanár-diák viszony meghatározó a tanulási folyamatok szempontjából, így nálam szó sincs hagyományos tanórákról. A légkör baráti, támogató, az órák jó hangulatban telnek. Az élmény egy lépés a tanuláshoz.

Hári Anett

Szakmai asszisztens

A PTE matematika szakos hallgatója vagyok, eddigi szakmai tapasztalataimat tanítási gyakorlatok, hospitálások révén és az általam tartott magánórákon keresztül szereztem.

Azon felül, hogy próbálom a diákjaimnak minél szélesebb aspektuson keresztül megvilágítani a tananyagot, az óráim mindig jó hangulatban telnek.

Számomra öröm látni, ahogy tanulóim hónapról hónapra fejlődnek és egyre jobb tanulmányi eredményeket érnek el matematikából a közös munkánk által.

Egy pontos mérés felér ezer szakértői véleménnyel.

Rólunk mondták

Esettanulmányok

Kántor Mónika

Kezdeti rossz jegyek kijavítása, jó tanulmányi eredmény elérése

Jankó Veronika

Kisebb tanulási nehézség miatt kellett segítség az érettségihez

Molnár Fanni

Hiányosságok pótlása és érettségire készülés

Wenzsofszki Virág

Hogy matematikából is jó tanuló legyen

Kapcsolat

Elérhetőségek:

Nyitvatartás: